Dzisiaj jest .

¡Buenas!
2017-05-31
Dodał: p. Zbigniew Kaleta
Za nami półmetek naszych zagranicznych praktyk. Drugi tydzień minął szybciej od poprzedniego. Pogoda dopisuje, a atrakcji nie brakuje. Wszyscy zaaklimatyzowaliśmy się w swoich miejscach pracy. Uczymy się nowych rzeczy i poznajemy nowoczesne technologie. Nabywamy umiejętności pracy w grupie i komunikacji w obcych językach. Przyczyniły się do tego lekcje j. hiszpańskiego.
Przemysław Świercz i Jakub Pogoda, z klasy 3 Tia, zostali zatrudnieni w Randal Systems. Firma ta zajmuje się produkcją i renowacją sprzętu do nurkowania, programowaniem aplikacji i witryn internetowych. Nasi uczniowie otrzymali tam stanowiska programistów. Twierdzą, że „jest to ciekawa praca, w której niewątpliwie można się wiele nauczyć”.

Szymon Duda, także z klasy 3 Tia, został przyjęty do międzynarodowej firmy Athento będącej częścią miejscowego parku technologicznego. Firma zajmuje się zarządzaniem dokumentami i modyfikacją stron internetowych. Szymon uczy się pracy w środowisku Wordpressa i administrowania projektowanymi stronami internetowymi na platformie.

Maciej Kowalski i Konrad Dunal, również z klasy 3 Tia, odbywają praktykę w firmie App Informatica w rejonie La Union. Jest to serwis komputerowy, który zajmuje się konserwacją różnych sprzętów m.in. komputerów stacjonarnych, laptopów, tabletów, smartfonów i konsol do gier. Nasi uczniowie pracują na stanowisku serwisantów sprzętu elektronicznego.

Jakub Iskra, kolejny uczeń klasy 3 Tia, pracuje w firmie Inforaser. Jest to sklep i serwis komputerowy, który specjalizuje się w serwisowaniu sprzętu np. komputerów, laptopów i smartfonów.  Jakub zajmuje się naprawą podzespołów i ich montażem.

Każdy z nas codziennie  nabywa nowych umiejętności, poznaje budowę różnych urządzeń i doskonali się w dziedzinie informatyki.

W sobotę wyruszyliśmy w podróż do malowniczo położonej miejscowości Ronda. Odwiedziliśmy także Marbellę, w której spacerowaliśmy pośród rzeźb Salvadora Dalego. Zwiedziliśmy zabytkowy kościół, a także piękny rynek. Zwiedzanie Ronda rozpoczęliśmy od wizyty w najstarszej Corridzie w Hiszpanii. Znajduje się tam także muzeum poświęcone matadorom i historii tego hiszpańskiego sportu. W czasie wolnym próbowaliśmy tradycyjnych dań na odbywającym się tam festynie.

Niedzielę rozpoczęliśmy od wycieczki do Malagi, gdzie zwiedziliśmy muzeum motoryzacji. Następnie udaliśmy na Zamek Alcazaba, gdzie podziwialiśmy piękną panoramę Malagi.

Pozdrawiamy ze słonecznego wybrzeża Costa del Sol.

Pierwsze zdjęcia z Malagi pokazują, że pogoda na praktykach jest OK..
Malaga - I tydzień praktyk..
Malaga - 3 tydzień praktyk..