Dzisiaj jest .

Malaga - drugi tydzień praktyk
2016-05-24
Dodał: p. Zbigniew Kaleta

Drugi tydzień praktyk minął bardzo szybko. Wszyscy oswoili się w swoich miejscach pracy. Podczas weekendu wyruszyliśmy na wycieczkę do miejscowości Ronda. Po drodze zatrzymaliśmy się w miejscowości Marbella, gdzie oglądaliśmy rzeźby Salvadore Dali. W miejscowości Ronda zwiedzieliśmy najstarszą Corridę w Hiszpanii i muzeum Matadorów. W czasie wolnym na rynku oglądaliśmy festyn Ronda Romantica, podczas którego podziwialiśmy ludzi ubranych w stroje z epoki baroku i różne inscenizacje.

W niedzielę wyruszyliśmy do Malagi w celu zwiedzenia muzeum motoryzacji, gdzie oglądaliśmy zabytkowe auta oraz ich prototypy. Później udaliśmy się na Zamek Alcazaba i zwiedzaliśmy jego wnętrze oraz podziwialiśmy z niego panoramę Malagi. Następnie zwiedziliśmy muzeum Pablo Picasso, gdzie oglądaliśmy wystawę dotyczącą całokształtu jego twórczości. Te dwa dni wycieczek dostarczyły nam niezapomnianych wrażeń. Dzięki tym wycieczkom bliżej poznaliśmy kulturę regionu Andaluzji.

Przez cały tydzień pracowaliśmy w swoich firmach.

Adrian Kowalski pracuje w firmie APP la Union. Zajmuje się tam różnymi sprawami, od prostych napraw typu wymiana karty graficznej w komputerze czy też instalacja systemu operacyjnego, do wymiany ekranu lcd w telefonie komórkowym. Współpracownicy chętnie pomagają mu w wykonywaniu swoich zadań i dzięki nim zdobywa nową wiedzę.

Łukasz Ziętala pracuje w firmie Internet Web Solution. Zajmuje się tworzeniem stron internetowych z wykorzystaniem  języka programowania PHP i JavaScript oraz tworzeniem grafiki na strony internetowe w programie PhotoShop w postaci przycisków i bannerów.

Kacper Gąsior pracuje w firmie OnClick. Firma zajmuje się tworzeniem kursów dotyczących różnych dziedzin informatyki. Posiada ona własną stronę internetową, na której umieszczona jest również platforma e-learningowa, dzięki której społeczność może korzystać z kursów dotyczących między innymi tworzenia stron internetowych, programowania, grafiki, tworzenia sieci komputerowych, informacji odnośnie systemów operacyjnych czy też samego sprzętu oraz wielu innych dziedzin informatyki.